چهارشنبه ۲۰ آذر ۹۸ ۱۵:۳۲
كارخانه هاي توليدي براي فروش محصولاتشان هميشه به چندين بازارياب و عرضه كننده نيازمندند ولي اگر يك كارخانه تازه تاسيس را در نظر بگيريد علاوه بر بازارياب نيازمند جايگاهي براي تبليغات در ميان مردم نيز ميباشد همچنين كارخانجات قديمي نيز براي نگهداري مشتريان خود نيازمند چنين جايگاهي ميباشند
با طراحي يك وب سايت مخصوص كارخانه خود و نمايش محصولات ، قيمتهاي مخصوص هر محصول ، محتويات درون محصولات و ديگر اطلاعات محصولات ، ميتوانيد با تمامي كارخانجات هم صنف خود رقابت كنيد.
مشاهده شده است كه در طراحي بعضي از وب سايتهاي كارخانجات محصولات علاوه بر نمايش به صورت عمومي نيز به فروش ميرسد تا كارخانه به جاي پرداخت هزينه واسطه مستقيم به خريدار سرويس دهد و هزينههاي بازارياب و فروشنده را از محصولات كم كند.
- ۶۲ بازديد
- ۰ نظر